Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Tuttifrutti

Av Evelina Martinsson - 6 mars 2009 17:16

Då var man hemkommen från jobbet. Har tack och lov fått jobbat lite denna vecka eller ja, jag ska jobba hela helgen också men bara 5 timmarspass. Men jag blir glad över att jag får jobba. Annars så skulle jag bryta ihop.

Jag hade en jobbig dag igår. Trodde jag skulle bryta ihop på jobbet för jag hade så j*vla ont i ryggen. Jag kunde inte sätta mig eller böja mig. Det höll i sig hela dan och blev värre efter lunchen. Men jag klagade aldrig förns jag kom hem, då fick Danne höra hur jag lidit. hehe... och ont i fötterna hade jag också. fy för det. Men idag var det mycket bättre! :D


Ikväll så händer det nog inte mycket. Orkar inte med att göra nån mat heller så det får bli kräm eller nåt sånt lätt..


Ny vecka nu med,24 . Det sparkar för fullt! Mys!  


///


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Martinsson - 18 mars 2009 11:29

Nu ska jag försöka mig på ett inlägg. Har försökt i skrivit nånting men jag har bloggtorka.   Idag har vi varit till barnmorskarn. Allting såg bra ut vilket är skönt. Ska dit om 3 veckor igen! Jag tycker att det är roligt och gå dit. fast det roliga...

Av Evelina Martinsson - 13 mars 2009 13:05

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag klev inte upp allt för sent, tror att klockan var halv tio. Sen dess har jag dammsugit och skurat golven. Just nu håller jag på att små tvätta lite. Skulle behöva ta tag i disken men det dröjer nog ett tag till ...

Av Evelina Martinsson - 10 mars 2009 16:33

åååååååå... jag blir så cpless... Bilen är en skrothög som inte vill funka och Daniel har inte tid å fixa den för han måste skotta bort piss snön! ååå... vill att den ska funka nu så jag kan åka på ica å köpa hårfärg. Å på torsdag ska jag jobba å då ...

Av Evelina Martinsson - 10 mars 2009 13:31

Slö. Jag känner mig helt le lös i kroppen nu. Har nyss badat och då brukar jag känna mig så för att jag har det så varmt i badet. Fast jag badar inge länge, det har jag inte tålamod till.. en 5 -10 min kanske. Ja, lite onödigt blir det ju å fylla hel...

Av Evelina Martinsson - 9 mars 2009 13:12

jag är sjuk. Hade hoopas på att inte bli smittad från Danne men sån tur hade jag inte. Så idag ligger jag i sängen. Skönt att man har tv i sovrummet, för då går dagen lite fortare. Skulle ha jobbat idag men kroppen sa ifrån. Synd. Även att bemaninge...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards