Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Evelina Martinsson - 10 mars 2009 16:33

åååååååå... jag blir så cpless... Bilen är en skrothög som inte vill funka och Daniel har inte tid å fixa den för han måste skotta bort piss snön! ååå... vill att den ska funka nu så jag kan åka på ica å köpa hårfärg. Å på torsdag ska jag jobba å då lär jag ju få gå till jobbet! fyy faan för det.


Nu är jag på skitdåligt humör. :( bara så ni vet.



/// evelina

Av Evelina Martinsson - 10 mars 2009 13:31

Slö. Jag känner mig helt le lös i kroppen nu. Har nyss badat och då brukar jag känna mig så för att jag har det så varmt i badet. Fast jag badar inge länge, det har jag inte tålamod till.. en 5 -10 min kanske. Ja, lite onödigt blir det ju å fylla hela badkaret med vatten, bara det tar ju sin tid.

Är fortfarande sjuk men jag har ingen ro i kroppen till att bara sitta inne så jag funderar på att ta en promenad till ica kanske om jag orkar. Skulle vilja färga håret. Är så trött på å se så tråkig ut. Igår kände jag mig riktigt ful. Det kan ju också bero på att jag är sjuk men det är endå inte roligt för jag blir på dåligt humör.


Suck. Nu orkar jag inte mer.


/// evelina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards