Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Evelina Martinsson - 13 mars 2009 13:05

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag klev inte upp allt för sent, tror att klockan var halv tio. Sen dess har jag dammsugit och skurat golven. Just nu håller jag på att små tvätta lite. Skulle behöva ta tag i disken men det dröjer nog ett tag till innan jag gör det.


Igår vaknade jag 03.00 och kunde inte somna om sedan. Så jag låg vaken och väntade på att klockan skulle ringa 05.15 Då klev jag upp och väntade på att pappa skulle komma vid halv 6. Kände att jag inte orkade gå till jobbet så jag åkte med han till OKmacken. Var på jobbat 05.50 och jag skulle inte börja förns 7.00 :P Men så blir det när man inte har nån bil. Men imorrn måste jag nog gå till jobbet. Inge roligt alls, kommer säkert att få skit ont i ryggen och bli alldeles svimfärdig. menmen, så får det bli. Jag måste jobba och så är det bara. Jag som ska jobba 4 dar nu och tre dagar börjar jag klockan 7. Fy faan för att kliva upp tidigt. det tycker jag inte om.


Nog om det. 


Islutet av denna månad ska vi nog köpa lite grejer till bebisen av Daniels morbor för en billig slant. KanoN! :D


Nu blir det soffan i en kvart innan jag går till tvättis.


/// evelina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards