Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Allt jag visste, allt jag ville ha sagt

Av Evelina Martinsson - 16 februari 2009 15:42

Ny vecka idag då.


Idag har jag hunnit med att gå ner till Dannes jobb med en panpizza och cola. Sen gick jag hem igen. Åkte till Ica för att handla lite. Hade tänkt baka kakor men det visades sig att jag saknade en ingrediens. Så jag får göra det en annan dag istället. Nu har jag dammsugit och torkat golven, det luktar rent!

Vid fem ska jag börja tvätta sen blir det nog inte så mycket mer. Ska tvinga Daniel att diska om inte jag gör det nu. :)


Det känns att det är nåt som rör sig :)


 /// Evelina

 
 
Ingen bild

july

16 februari 2009 21:30

men gud gumman, jag läste nyss och ville bara krama om dig och gratta dig stumpan.. har inte ditt nr , så få bli här, sorry ;P men vad kul.. GRATTIS!!! :D och önskar all lycka till er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Martinsson - 18 mars 2009 11:29

Nu ska jag försöka mig på ett inlägg. Har försökt i skrivit nånting men jag har bloggtorka.   Idag har vi varit till barnmorskarn. Allting såg bra ut vilket är skönt. Ska dit om 3 veckor igen! Jag tycker att det är roligt och gå dit. fast det roliga...

Av Evelina Martinsson - 13 mars 2009 13:05

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag klev inte upp allt för sent, tror att klockan var halv tio. Sen dess har jag dammsugit och skurat golven. Just nu håller jag på att små tvätta lite. Skulle behöva ta tag i disken men det dröjer nog ett tag till ...

Av Evelina Martinsson - 10 mars 2009 16:33

åååååååå... jag blir så cpless... Bilen är en skrothög som inte vill funka och Daniel har inte tid å fixa den för han måste skotta bort piss snön! ååå... vill att den ska funka nu så jag kan åka på ica å köpa hårfärg. Å på torsdag ska jag jobba å då ...

Av Evelina Martinsson - 10 mars 2009 13:31

Slö. Jag känner mig helt le lös i kroppen nu. Har nyss badat och då brukar jag känna mig så för att jag har det så varmt i badet. Fast jag badar inge länge, det har jag inte tålamod till.. en 5 -10 min kanske. Ja, lite onödigt blir det ju å fylla hel...

Av Evelina Martinsson - 9 mars 2009 13:12

jag är sjuk. Hade hoopas på att inte bli smittad från Danne men sån tur hade jag inte. Så idag ligger jag i sängen. Skönt att man har tv i sovrummet, för då går dagen lite fortare. Skulle ha jobbat idag men kroppen sa ifrån. Synd. Även att bemaninge...

Ovido - Quiz & Flashcards