Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Evelina Martinsson - 17 februari 2009 14:50

Nu sitter jag och längtar, till sommaren. Tänker på veckan i rättvik och hur roligt vi hade det. :) Helt underbart trots att vi hade lite motgångar.

Nu till sommarn kommer det förmodligen inte att bli nå Rättvik. Men vi kommer att glädjas åt nåt som är mycket bättre :)

Jag vill ha sommar nu. Jag vill åka till stugan och ha det underbart skönt. Daniel och jag kommer att få ha flera lediga veckor tillsammans! :) Underbart!


Idag har jag varit till farmor och rastat henne :P Hon tyckte att det var fruktansvärt kul och skönt! Nu ska jag ta tag å baka kakor.  Sedan ska jag se på en film!


Imorgon blir det besök hos barnmorskan, jag tror att vi skulle kolla blodtrycket :) Men jag skulle även behöva kolla upp mitt järnvärde eller nåt. Är så himla blek och mörk under ögonen trots att jag tycker att jag sover mycket. :/ jaja... Vi får se hur det går imorrn!


/// Evelina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards