Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Evelina Martinsson - 28 februari 2009 19:11

Idag har vi (danne & jag) varit till birsta å kikat en massa. Kollade efter en diskmaskin men vi kan inte bestämma oss. Storhandlade en hel hög med mat, köpte en present till vicky och ett mamma linne till mig :) + en badkudde. Så jag ska kanske inviga den i kväll :D


Igår kväll när jag låg i sängen så sparkde till rejält i magen och det syndes utan på ! Så härligt! Jag ropade på Danne så fick han också se det hela. Sen kunde jag inte sluta titta på magen. Låg och kikade när det sparkade till. Så roligt att se!


Köpte lite bebis saker idag med, en nagelsaxkit, borste och en skötväska. Det är så kul och gå å titta på alla små grejer. :)


Nu väntar jag på att pappa ska komma å hämta några grejer som han beställde av mig från birsta.



/// evelina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards