Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Evelina Martinsson - 23 februari 2009 11:25

Då har helgen gått.


Ilördags så var Daniel och jag till Kalle och Grynet en sväng. Efter det åkte vi till pappa för där skulle jag fixa med käk, tacos! Mycket gott. Hjälpte till och möblerade på eriks rum. Vart skit snyggt :)

Igår blev det till att jobba. Skulle ha haft en deladtur men jag fick jobba 7-16.45 istället! Det hade visst råkat blivit dubbelbokat. Men tur att jag kom endå för det vart ju en som blev sjuk. När jag slutat åkte jag på ica å handlade lite smått och sedan hem och lagade klyftpotatis och kött! Så underbart gott. Men jag åt nog lite för mycket :P Fick ont i magen efteråt :P

Sen låg jag i sängen och kollade på en film på trean som jag somnade till, men Daniel väckte mig innan beck började så jag hann ta en dusch. Intressant, nej.


Idag fyller min faser 60 bast! Grattis till dig!


Idag ska jag försöka skriva om en dag på jobbet så att jag kan skicka in papprerna nångång. Sen så händer det nog inte så mycket mer. Fick mitt första sendrag imorse. Och det var absolut inte skönt! fyyfaaan vad det gjorde ont.


/// Evelina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards